Ahad, 15 Mei 2011

hari ini [happy]

"Dan berbuat baiklah sepertimana Allah telah berbuat baik kepadamu.." [Al-Quran 28:77]

dan tamatlah sudah episod assignment budak itu pada tahun ini. pagi ini semuanya berjalan dengan lancar. cik hati tersenyum puas bila tiba detik puan lecturer mengucapkan "ok, awak boleh pergi sekarang."

walaupun si pagi yang agak mengelam kabutkan budak itu, namun, at the end, miss muka dan mak cik mulut tak habis2 tersengih lega.

menjadi orang yang memulakan presentation membuatkan budak itu kaget di hadapan puan lecturer, kanak2 ribena yang lain turut berwajah durja, memikirkan nasib diri yang tak boleh diteka. miss muka tak sudah2 mengeluarkan peluh seposen yang ber"multiplication". ditambah cik hati yang tak habis2 meng"detoxification"kan unsur2 jahat dalam mr badan. mr badan buat relax aje depan kanak2 ribena, nampak cool konon.

petang ni, cik hati terdetik ingin membuat sushi, datang miss purple berkunjung melawat budak itu. miss purple dah habis xm, dan budak itu pun dah habis assignment. so dua2 enjoy makan sushi. cik bilik sebelah tolong buat sushi yang sedap. budak itu tak pandai buat sushi. sushi hasil tangan budak itu hancur. rasanya agak ok la, but mak cik lidah kata, yang cik bilik sebelah buat lagi sedap. huhu..
budak itu pasrah..

penyek gambar sushi hari ni kat sini jap..







pinggan merah milik cik braces masuk blog budak tu nampaknya. cik braces mesti terkejut. tak sangka budak tu nak buat masuk blog. hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan